12/1/15

School & More

Hoi lieve lezertjes,

Ik zit hier in de les Frans en we hebben alle leerstof van dit trimester gezien, dus we mogen vrij computeren. Blogtiiiime! :)

De laatste tijd heb ik jammer genoeg niet veel tijd meer gehad om te bloggen, ik had namelijk veel te doen (examens, verjaardagen, gymstars, ...).

Overmorgen beginnen de examens (stress stress), maar ik ga mijn best doen om voor Sinterklaas een recept voor pepernoten en voor gevulde speculaas te posten. Die speculaas was trouwens ongeloooooooflijk lekker, echt niet normaal. Beste recept everrr!!! (serieus)

Mijn examentip van de dag: Begin op tijd met studeren! Dan heb je de dag van tevoren minder last van knikkende knietjes en zweetoksels. Ga op tijd slapen en ontspan ook nog een beetje. Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan school (zoals van je familie, vrienden en jezelf houden). Doe gewoon je best en that's it! Meer kan je niet doen! :)

Kusjes en veel succes met de examens, als je nog op school zit!
Charlotte

No comments:

Post a Comment