8/28/14

Back 2 school...

Hoi allemaal!

De school gaat bijna weer beginnen, en dat betekent dus dat ik dit jaar al naar de derde klas ga! Ik hoop dat ik met mijn BFF's in de klas zit... Duimen jullie mee?

Maar dus, even bij de zaak blijven, ik heb voor school, via Yoursurprise.be, een mooie nieuwe boekentas ontworpen en besteld. Hij is gisteren aangekomen en hij is heel mooi!


Ik heb de foto's met het programma Photobooth (op de computer) gemaakt, dus het lukte jammer genoeg niet om de tekst recht te krijgen. Voor degenen die niet spiegelverkeerd kunnen lezen, zijn er 2 opties:
óf je houdt de pc voor de spiegel, óf je leest het gewoon hier :) Er staat: GO VEGGIE!

Ik hoop dat mijn tas mensen op school aan het denken zet op veganisme, of in ieder geval zo van: "Hé, is dat meisje Vegz?" (Oké, ik heb het woord vegz zelf bedacht, dus dat denken ze waarschijnlijk niet.)

Maar in ieder geval, altijd, gaat iemand die mijn schooltas (bewust) gezien heeft erover nadenken (hoop ik)

Groetjes, en veel succes op school allemaal,
xxx CHARLOTTE!!




No comments:

Post a Comment